Post by temechestcontmen on Mar 4, 2022 22:41:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ 快遞到了親 - 建立快遞帝國! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 快遞到了親 - 建立快遞帝國! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lås upp alla ▞▞▞
▞▞▞ 快遞到了親 - 建立快遞帝國! 2022 version ▞▞▞
Så beroendeframkallande
Jag har inte ens fått en chans att spela spelet, det ser bra ut men appen är för problematisk för att jag ska kunna öppna den, varje gång jag försöker öppna appen fryser den och stänger appen.
Jag älskar spelet och hur det är i början till nu 10 av 10
Bra spel. Massor av innehåll från varje nivå, alternativ att köpa eller titta på videor för att få bonusar. Har nyligen haft problem med att ladda spelet.
Trevlig
快遞到了親 - 建立快遞帝國! Симулятори zmsj
Appen är bra men hur kan jag ändra språket?
Krascherna är superirriterande. Skulle vara ett bra spel annars
Mycket roligt spel, trevlig artstyle. Spelet är väldigt enkelt med alla boostar du kan använda.
Bra
快遞到了親 - 建立快遞帝國! Simulátory mifw
Jag tycker om att spela det här spelet. Och det här är inte tråkigt. Jag kommer inte att ta bort den här appen
Spelet startar inte på pixel 6. Kraschar vid 38 %
Tråkig
Roligt spel Har spelat i några dagar nu Det går ganska snabbt och det är ganska enkelt att tjäna pengar
Fortsätt så
senast jag laddade ner den här engelska versionen, sedan kraschar spelet efter 1 timme efter att ha spelat detta och öppnas aldrig igen nu laddar jag ner det igen för att se om spelet är fixat nu, dess kinesiska version kan du fixa det igen?tack förhand edit:tack hehehe
Älskar det! Fulla stjärnor! Laddade ner detta på ett infall eftersom jag är ett fan av tycoon-spel och inte är besviken! Det enda jag skulle föreslå är ett paketalternativ för de betalda uppgraderingarna, men priserna är mycket rimliga jämfört med andra appar av det här slaget. Älskar grafiken och översättningen är väldigt bra! Bra jobbat, utvecklarteam!
快遞到了親 - 建立快遞帝國! הדמיה vjrq
Jag återkommer efter en vecka för en sista feedback.
Det största problemet jag har med spelet är att jag bara har haft chansen att använda det en gång och nu kommer det inte ens att laddas för att jag ska kunna spela det. Spelet fryser oavbrutet och kommer inte att låta mig spela sedan första gången jag fick spela. Jag skulle vilja spela det mer men tyvärr ser jag att det här spelet floppar dåligt.
🔥🔥selute för mat panda levererar bra jobb
Roligt
De säger att det är så många tillägg. Stäng bara av ditt wifi och det finns inga tilläggsproblem löst btw jag älskar det här spelet
Detta spel är mycket trevligt spel nedladdning kara app är
Jag kan inte se annonser här
Det är bara ännu ett inaktivt spel
快遞到了親 - 建立快遞帝國! Simulator yhh
iugg
Hade kul, men så fort jag tvingades flytta till den andra platsen frös spelet och kommer inte längre att öppna. Spelade bara idag och jag betalade till och med för borttagningen av annonsen. Det var kul, så jag hoppas att detta kan fixas.
Skräp
Inte på engelska
Flapping Cage: Avoid Spikes פנאי zbi
快遞到了親 - 建立快遞帝國! Simulare urne
Bra
Samma som alla andra inaktiva spel egentligen
Jag gillade det faktiskt första gången jag spelade det men till slut är det väldigt svårt att höja saker och ting eftersom pengarna inte ökar så snabbt
Ok
Jag kan inte läsa kinesiska. En tidigare recension hade besvarats av utvecklaren med "uppdatera spelet" men Google play har ingen annan uppdatering. EDIT: Googl play drev uppdateringen för engelska nu. Jag har uppdaterat mina stjärnor. Nu är de buggar jag har hittat text som överlappar och när chefen sänker priset på uppgraderingar låter den dig ibland inte uppgradera förrän du har tillräckligt med pengar för den ursprungliga kostnaden för uppgraderingen.
Hur synkroniserar jag min data till en annan telefon?
Jag gillar spelet och ah jag förstår att det är bättre gjort på kinesiska och amerikanska också fungerar åt båda hållen och jag tror
För mycket reklam