Post by temechestcontmen on Mar 4, 2022 22:47:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats oneindige edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Survival on Raft: Multiplayer 2022 version ▞▞▞
Ocean Survival: Multiplayer - Simulator for Android - APK Pure
Het is een goed spel en ik vind het erg leuk. Maar ik zou graag zien dat er een mogelijkheid is om gered te worden. Ik heb een lichtkogelpistool en munitie, maar ik krijg steeds dozen met benodigdheden, wat handig is, maar ik wil graag gered worden. Ik denk dat het ook gaaf zou zijn als je andere overlevenden zou kunnen ontmoeten.
Het is oke moet doen hoe je recepten anders krijgt. Dit is waarschijnlijk het begin, dus ik hoop veel updates te zien en te zien dat het beter wordt.
Na een paar dagen is je werled gans weg
Deze game is in wezen een survivalgame. Ik denk dat het de kernconcepten van Raft redelijk goed heeft vastgelegd. De game wordt echter nog steeds ontwikkeld en er ontbreken nog steeds functies. Het deel dat ik het meest haat, is het grindy exp-systeem.
Geinig
Survival & Craft: Multiplayer સિમ્યુલેશન uzk
Ik vind dit spel niet zo leuk omdat het mijn werk NIET redt. Ik heb al een ENORM huis gebouwd en het reset gewoon AL mijn werk. Maar... ik vind het wel een beetje leuk. Repareer dat alsjeblieft, ik zou meer spelen. 😁
Best goed maar niet zo goed
Erg cool spel alleen de advertenties nadat je sterft
Geweldig spel, hoewel er een paar glitches waren en na een bepaald punt werd het een beetje saai. Een van de bestmobiele games die ik tot nu toe heb gespeeld, er zijn een paar manieren waarop het beter kan, maar dat is meestal slechts mijn mening.
Beste spel ooit
Survival on Raft: Multiplayer Simulaatio llrw
De nieuwe update vind ik niet leuk
Kei mooi
The Last Maverick: Survival Raft Adventure 1.160.6 apk free ...
Raft survival multiplayer - Best clay poker chips
Nog steeds veel werk, maar zou heel leuk kunnen zijn als het groter was
Leuk maar ik kan geen cratif
het spel is eigenlijk heel leuk. Ik zal zo bezig zijn met het krijgen van voorraden dat ik me niet realiseer hoeveel tijd er is verstreken. maar wat ik niet begrijp is het doden van de haaien, of als je kunt. en idk als het nee is omdat ik pas level 11 ben, maar zijn er riemen? Ik voel me zo vast. of netten?
Leuk spel, maar mijn broer en ik zijn nu binnen 2 dagen 3 werelden kwijtgeraakt, ze zijn er gewoon niet meer en in totaal is er ongeveer 7 uur speeltijd verloren gegaan!
gg
leuk spel
Fantastisch spel!! Paar kleine bugs maar dat is niet heel erg
Het is oke
Dit heeft potentie. De joystick registreert soms niet. Poetsdoeken zijn vrij schaars. Ik moest dingen bouwen en het kostte me gemakkelijk te lang. Ether doet meer in dozen of verhoog de hoeveelheid die uit het water wordt gehaald. De consumptie van water en voedsel is vrij laag. Als je zo'n grote vis eet, zit je bijna vol.
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] Cabaran lod
Survival on Raft: Multiplayer உருவகப்படுத்துதல் wbn
Geweldig vlotspel! Ik heb geen bugs te melden, maar het enige probleem is dat wanneer je gewassen verbouwt en oogst, je er geen zaden van krijgt, zodat je kunt blijven planten. En het spel slaat soms nergens op omdat ik een schip zie en een vuurpijl lanceer. Het ziet me, maar in plaats van me te redden, laat het voorraden vallen. En het zegt zelfs geen ander schip om me te komen halen. Maar om eerlijk te zijn, dit is een overlevingsspel, geen reddingsspel.
Geweldig spel. Herhaaldelijk een haak gooien, voorraden binnenhalen, is vreemd ontspannend. Dat gezegd hebbende, de pilaren laten je niet toe om er vanaf te bouwen. Dit creëert een probleem voor iedereen die constructies ontwerpt. Er wordt op geen enkele manier ruimte gewonnen, in feite verlies je ruimte door trappen. Eigenlijk kun je beter verder uitbouwen op de begane grond. Dit verpest ook de mogelijkheid om kamers te creëren, omdat het in plaats daarvan pilaarbossen worden, als je een plafond wilt. De mogelijkheid om 1-2 spatie ernaast te ondersteunen, zou worden opgelost.
Verspil je geld hier
Ik wil wat dorns dan hoef je niet te zoeken naar de Sark en we hebben een eiland nodig zodat peaple van beter overleeft
Maak er een multiplayer van
Veel beter dan de meeste raft-spellen die ik heb gespeeld, het heeft een verhaallijn, duurzaamheid van het gereedschap en het is vrij realistisch, het feit dat dit spel gratis is, is vrij genereus van de maker. Het enige wat ik niet leuk vind, is het vissen, het is nogal moeilijk om de hengel onder controle te houden en de hele tijd te vangen. Maar ik hou nog steeds van het spel.
Raft Survival Multiplayer - Fibonapps
Bespaar 75% op Crushed op Steam
Het is een vrij eenvoudig overlevingsspel. De enige vijanden zijn honger, dorst en haaien. Makkelijk om aan planken en groenten te komen. Het maken tot nu toe is vrij eenvoudig. Zou graag meer een achtergrondverhaal willen hebben bij het personage dat ik speel, misschien dat hij/zij zich probeert te herinneren wat er is gebeurd. Zou leuk zijn om een peddel/Oar te kunnen maken om dichter bij kratten te sturen. Misschien zelfs een klein waterkomas bouwen .
Ik hou van liefde, hou van deze app en waardeer het en het item dat ik wil, het zijn juwelen en een opbergdoos (eigenlijk een kist) en deze app zou ik iedereen aanraden als je sterft, je inventaris is niet weg en dat hoef je niet te doen wacht op alles en er zijn geen advertenties en ik herhaal geen advertenties tenzij je de 12 juwelenaanbieding krijgt, daarom raad ik aan dat ik een 10-jarige ben met de telefoon van mijn vader, dus daarom staat er Joe Blow maar mijn naam is maci niet joe bc ik ben een vrouw dus ja hoe dan ook het is goed
Survival & Craft: Multiplayer સિમ્યુલેશન vmls
Het is leuk totdat je alles ontgrendelt. Daarna is er niets nieuws meer aan de hand. Voeg een onderzoekstabel toe zoals de pc-versie. Bij het toevoegen van vloeren nemen de pilaren 80% van de ruimte in beslag. En daarbinnen valt niets te bouwen..
Saai. Zat eeuwenlang rond met vodden en rotzooi toen mijn haak vast kwam te zitten op mijn vlot en er niet meer af wilde komen. Ik heb veel dingen gemist waar ik zat te wachten om dichtbij genoeg te drijven en nu kan ik er niets van haken. Ik dacht dat er iets interessanters te doen zou zijn dan een hamer maken.
Ik genoot van het spel en had een systeem ontwikkeld om te gedijen. Ik ben op niveau 18 en had 4 koffers met voorraden opgeslagen en mijn rugzak was vol. Ik heb me vandaag een tijdje uitgelogd en kwam net terug en ontdekte dat al mijn spullen bij de hand, mijn rugzakitems en een hele koffer, inclusief items, zojuist waren verdwenen. INCLUSIEF MIJN SIGNAAL PISTOOL EN munitie. Gelukkig had ik spullen in 3 andere koffers opgeslagen, maar nog steeds geen signaalpistool. Heb nog niet besloten of ik zin heb om door te gaan.
Ik ben net begonnen met spelen, ik ben nu lvl 18 en tot nu toe was het erg leuk. Ik hoop dat het spel meer is dan alleen op het vlot zelf zitten, zoals zeilen hebben om richtingen te kiezen, kleine eilandjes en schepen verkennen. Een verborgen verhaallijn zou ook leuk zijn.
Ik was verrast dat het personage een achtergrond had, de meeste mobiele games zijn niet zo. Ik was ook verrast dat je ervoor zorgde dat het tijd kostte om dingen te laten verschijnen of te gebeuren, bijvoorbeeld de haai. Je hebt hier echt wat tijd ingestoken, nietwaar? Goed gedaan!
Survival on Raft: Multiplayer Simulation tqb
Ik hou van dit spel! Het is een van de beste survivalgames die ik heb gespeeld. Ik wou dat er instructies waren over het gebruik van bepaalde items, zoals de oven, ik kan nooit aan het werk! Het wordt op een bepaald moment een beetje repetitief, dus een soort andere interactie zou cool zijn, zoals naar eilanden kunnen gaan enz.
Bovenkant
Eerst begin je op een klein vlot, dan kun je er een enorm vlot van maken. Het was een geweldige ervaring voor mij en mijn zus. Je moet ook alles ontgrendelen en ik vind het geweldig hoe de trofeeën eruitzien in de game. Dit is een van mijn favoriete games ooit! Bedankt voor het maken van deze game megaplay studio's.
Het is echt leuk, maar ik heb nog steeds moeite met vissen... ^^' Ik raad het aan om dit te spelen, het is leuk als je weet wat je doet en als je niet weet hoe je moet sterven in dit spel. Ik ben er nog steeds niet achter wat het maken van water is, hoe je een vuur maakt in de open haard, hoe je moet vissen en hoe je juwelen moet verzamelen. Ik moet nog veel leren... Bewerken: Nevermind. Ik ontdekte hoe ik dingen moest gebruiken. Er zijn ook haaien... Maar het is nog steeds leuk!
download alstublieft
Ik vind dit een geweldige game, er zijn een paar dingen 1) je kunt de haai niet doden (als je dat kunt spijten) en als je zou kunnen, zou ik ervan genieten dat het respant en dat de buit haaienkopvlees is 2) regen kan wel gaan het dak anders dan dat zoals ik al zei een geweldige game Ik geniet echt van het spelen van deze game
Echt een tof spel. Zeker een aanrader.
Tutorial heeft alleen betrekking op vroege gameplay. Dingen zijn na een bepaald punt onduidelijk en het is moeilijk om online tutorials te vinden die begrijpelijk zijn.
Kan je ook gered worden, voor de rest goed spel